HTML

Egy átalakított régi Ikarus csuklószbusszal Afrika szívébe a Budapest-Bamakon

Friss topikok

Rovatok

Hetes buszjárat indul Bamakoban? A világjáró csuklós busz kalandjai folytatódnak.

2009.02.03. 12:55 :: Itthonmaradt

Utolsó napunk. Keserédes mint minden utazás vége. Még nem érezzük hogy mennyire jó lesz otthon lenni – csak azt hogy mennyire nehéz innen elszakadni. Tegnap este sikerült ebből kifolyólag filozófikusra innunk magunkat… hajnal felé pedig a  szálloda teraszán megjelent a világszerte hires mali sas… Na befejezem mert ez teljesen érthetetlen, bővebben meg nem fejthetem ki. Majd valami otthoni partin mesélünk.

A buszból már kipakoltunk teljesen, a helye is megvan, nemsokára átvisszük, hadd pihenjen. További sorsa még kérdéses, mindenképpen vigyázunk rá, lehet hogy itt Maliban lép szolgálatba, lehet hogy nemsokára hazaindul. Két héten belül eldől.

Tegnap felejthetetlen látogatást tettünk Afrika legnagyobb kézművespiacán. Komoly hely, majd’ mindent lehet kapni, a kinai gyártmányú sárga-zöld műanyag lavórtól a száritott varacskosdisznó-fejig terjed a kínálat. Ehhez mérhető az emberek, illatok, szagok és egyebek kavalkádja – Afrika a javából.

Vudu piac Bamakóban

Gyönyörű helyben készült ezüstékszerek, tuareg gyöngyfüzérek – meg mittomén még mi minden… Kb. két órát birtuk a gyűrődést, aztán vissza kellett menekülnünk a Tamana medencéjébe. Somáék a kivételek, ők még ráhúztak egy órát és belemerültek a forgatagba.

Ezüstékszer készités helyben a piacon

Közben jönnek a hirek – számunkra ellenőrizhetetlenek. Ki kivel veszett össze, ki kivel verekedett össze, stb. Ez olyan jó magyarossá teszi az egészet, ahelyett hogy együtt örülne egy kis közösség annak hogy itt lehet. Azzal foglalkoznak hogy egymást basztassák - hát szégyelljék magukat. Welcome to the desert of the real…

Érdekes módon ti otthoniak talán már több információ és dezinformáció birtokában vagytok mint mi itt – de nem is igazán érdekel ez minket.

Felejthetetlen két hetet (plusz négy napot) töltöttünk együtt, teljesitettük amit vállaltunk.

Most irány az európai tél. Köszönjük a figyelmet, a szurkolást. Szervusztok.

# # #

Itt ragadnám meg az alkalmat, mint "itthonmaradt" tudósitó, hogy megköszönjem mindazok figyelmét és biztatását, akik a Hetes Busz kalandjait immár második éve figyelemmel kisérik. A blogunkat naponta 400-1200 ember olvasta, reméljük, hogy lélekben vagy valóságban is velünk tartotok későbbi izgalmas útjainkon is mint pl. az általunk szervezett Fehérorosz Futam vagy a fantasztikus izgalmakat igérő Kaukázus Rali.

Mindnen újdonságról beszámolunk a hetesbusz.blog.hu oldalon.

Végül pedig köszönjük a támogatást szponzorainknak és külön köszönetet kell mondanunk odaadó technikai és szellemi támogatásukért az Alfa Busz Kft., az IK járműtechnika Kft. és a Szigetbusz Kft. tulajdonosainak és alkalmazottainak. Nélkülük ez a sikeres projekt valóban nem jöhetett volna létre!

Ne menjetek sehova, hamarosan visszatérünk!

Bar Bamako

Bamakói srácok a grundon

Maszk. Jól áll.

Haverunk, a tuareg ajándékárus

6 komment

Címkék: busz hetes bamako2009

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szucsok 2009.02.03. 21:04:07

No még egyszer gratulálok, azért annak jobban örülnék ha hazahoznátok buszkát , ez azért mégis a mi kis hazánk büszkesége meg persze a tiétek a dicsőség , had láthassák itthon az emberek és a nagyokosok , hogy valamikor mi is képesek voltunk ilyen csoda szerkezetek gyártására ami mellesleg 2008-2009 ben is megjárta fél europát és fél afrikát ODA-VISSZA. teljesen hibátlanul.

Sziaszok

Tama601 2009.02.03. 21:32:08

Én is gratulálok, szép teljesítmény, de csatlakoznék az előttem szólóhoz, még szebb lenne ha hazajönne a busz. Nem hiszem hogy hosszú életű lenne Afrika kellős közepén, az ottani állapotokat ismerve. Ha már tönkretették az IKARUS gyárat, legalább a régiek maradjanak meg az utókornak.

Itthonmaradt 2009.02.04. 14:04:36

Köszönjük! Ahogy irtuk is, a busz sorsa még nem dőlt el, van esélye, hogy hazajön. Természetesen mindenről beszámolunk majd.

szucsok 2009.02.04. 19:35:02

Hm érdekes lenne ha hazahoznátok és visszamehetne ceglédre ahonnan jött volánbusznak ... :):):):): No persze ez vicc volt .

túrataxi 2009.02.04. 20:45:12

Sziasztok!Gratulálok,szép volt!Én is csatlakoznék az elöttem szólókhoz,hozzátok haza hűséges társatokat!Nem mindenapi teljesítmény volt az övé sem!Szép volt lányok,szép volt fiúk!!!!!!!!!!!!!

6ai 2009.02.05. 16:12:05

Gratulálok én is! amennyiben a buszka hazajön, és hoz benneteket is, akkor néhány szösszenettel megszépíthetnétek a dolgos hétköznapjainkat! Szép volt!