HTML

Hetes busz Bamakoba

Egy átalakított régi Ikarus csuklószbusszal Afrika szívébe a Budapest-Bamakon

Friss topikok

Rovatok

Élet a Hetes Busz után

2008.02.11. 09:30 :: siposakos

Tegnap delután megprobáltam aludni. Egy óra után arra ébredtem, h frankón inog velem a szoba, pontosan úgy érzem, mintha egy robogó csuklós Ikarus hátuljában aludnék. Lassan kezdek újra hallani, és már nem érzek mindenütt gázolajszagot. Furcsa.
Összeszámoltam: az elmúlt másfél hónapban összesen öt alkalommal törtent meg, h egymás után kétszer ugyanabban az ágyban aludtam, és nem mozgott az ágy...

A helyek:
Royal Regency, Chennai
Valami olcsó hotel, Pondicherry
Otthon
Hotel Sabha parkolójában a buszon, Nouakchott
Hotel Tamana, Bamako

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hetesbusz.blog.hu/api/trackback/id/tr89334569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila · http://www.hetesbusz.hu 2008.02.11. 20:43:34

Nem egyszerű, az tény.

Tegnap vigyorogva néztem végig egy Bud Spencer/Terence Hill film utolsó félóráját, mintha először látnék színes TV-t. Nem nagyon akaródzott zuhanyozni sem, olyan idegennek tűnt a tiszta fürdőszoba.
Ma sétáltam egy nagyot kiélvezvén a belváros tiszta levegőjét.

Aravind elmondása szerint percekig bámulta a makulátlan WC csészét és furcsállta, hogy nem kell egy tekercs papírral a bokrok közé rohannia, ha rájön.
Aztán pedig nem értette, miért nem jön rozsdás víz a csapból még 2 perc elteltével sem.

Érdekes dolgok ezek...

Gyulacell 2008.02.17. 20:06:36

Kedves Barátaim!Tisztelt Érdeklődők! Négy héten keresztül, 15-18 órás vezetés és szerelés közben nem volt időm, és lehetőségem nyomon követni a blogra írt érdeklődést, és bíztatást.Így utólag olvasva a sok levelet, nagyon boldog vagyok, hogy ilyen sokan szurkoltak nekünk, a sikerünkért.Én magam sem gondoltam, hogy a hetes busz ennyire a szívemhez nő, ezért arra gondoltam,hogy létrehozhatnánk egy ikarus baráti kört, vagy klubot, ahol részletesen megismerhetnétek az egész bamakoi expedíciót, és a későbbiek folyamán pedig megismerkednénk meglevő dokumentumok alapján az ikarus által gyártott régi, és újabb autóbuszokkal.Akit érdekel egy ikarus baráti kör gondolata, az alábbi e-mail címen jelezheti felém: vorosgyula@invitel.hu Mégegyszer köszönet minden bíztatásért.

zsi_zsu 2008.03.04. 20:00:54

Grat, a hetes busz legénységének és főleg régi ismerősömnek, Gyulának!!!Nagyok voltatok Ti is(meg mi is)!!! :)))
süti beállítások módosítása