Tegnap felkerult a tartaly. Gyula reggel negyed hatig vezetett, igy be tudtuk hozni a mezonyt. Le a kalappal! Reggel 10-kor megint fent volt, azt mondta, ennyi alvas eleg neki. Gyulacell.
Maximalis sebesseggel (70) haladunk a hatar fele. A taj ugyanaz, mint tegnap: lapos, homokos, kisebb dunek, sok teve. Megalltunk tankolni, es felig-meddig onkentesen magamra vallatam azt a feladatot, h hajtom az embereket. A szokasos felora helyett negyedora alatt vegeztunk, igaz, h most paran nem szolnak hozzam szivesen. Mindegy, a feladat vegrehajtva. Tolnunk kell neki, mert allitolag egy ora fele nagy szunetet tartanak a vamosok. Nagy szivas lenne 2-3 orat allni a napon. A masik az, h a gyorsabb (tehat az osszes) bamakos kocsi be fog allni elenk. az se fajna, ha ma kivetelesen koran ernenk el a taborhelyunket, lehetne maszkalni egy kicsit, vagy esetleg furdeni a tengerben.
Kicsit azert van para az aknazaras hatartol, bar eddig kb. 150 bamakos kocsi atment rajta gond nelkul. Mauritaniaban allitolag tilos az alkohol, mi a sörcsapot es a hordot nemigen tudjuk elrejteni, a terv az, h jol megkenjuk a hataroroket. Eddig kenesre egy fel liter kola ment el, ami sztem jo eredmeny. az intezoember aravind, aki szerint a szaharai korrucio es baksisozas gyakorlopalya az indiaihoz kepest.
A marokkoi-mauritan hatar szo szerint egy porfeszek. Nem lehet latni semmit, eg az ember szeme, faj a tudeje. A hatarorok gyakorlatilag egesz nap doglenek. Nem csalodtam a magyar honfitarsainkban, siman bevagott ket auto a buszunk ele a sorba. A magyar a sivatagban is magyar. Sot, hulye magyar, mert nem tudja, h nem a sorban levo hely szamit, hanem h milyen gyorsan intezik a papirjaidat. Radasul CB-znek, h honnan kell szerezni papirt, meg hogyan kell kitolteni. Bazmeg, fel eve fent van a bamako szajton, meg ott van az itinerben, meg oda van irva ket europai nyelven. Akarok brekon tancsot adni,de csapattarsaim lefognak.
Kb. 20 heylen adjuk le az utaslistat, allunk sorba, vamolunk, nezzuk, hogyan vagnak le egy birkat a hatarorok. Feljon egy marokkoi arc, so:rt kovetel. Az utolso so:rt, az Astrat nem adom neki, kap egy uveg bort. A fogait nezve inkabb fogkefe kellett volna neki adni. A bor utan eleg gyorsan haladunk, bar harom marokkoi hataror feltart, amikor a buszunk elott fenykepezik egymast.
Maurtiania - Marokko hatar
2008.01.22. 16:32 :: siposakos
3 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://hetesbusz.blog.hu/api/trackback/id/tr47307404
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Krisztián 2008.01.22. 18:44:36
Szégyen..., hogy szinte egy csapat vagytok magyarként, és még ott is ilyen böszmén viselkednek páran. Szégyen...! Az sem bántana ha megtudnám kiknek volt olyan sietős...
Ami számít, hogy megy a szekér...!!
Csak ügyesen...
bye
Ami számít, hogy megy a szekér...!!
Csak ügyesen...
bye
tankcsapda1 2008.01.22. 18:48:28
tavaly is ez volt. mindenhol akad egy-két magyartarka.
mamusz 2008.01.23. 11:36:48
Az ilyeneket helyből visszafordítani, GPS-t elvenni. Minimum...