Dél-nyugat Marokkó hegyeit másszák éppen, utosó bejelentkezésükkor Tazenakht városához közelítettek. A mai végcél Tata, eléréséhez még 350 km-t kell lehúzniuk a fiúknak. (és a lánynak!)
Az Ikarus nehezen bírja a rossz minőségű kapaszkodókat és a rendkívül szeles időjárást. A mai napon hivatalosan is kikiáltották őket a mezőny leglassabb járműjének, kb. 35 km/h átlagot bírnak menni a hegyes vidéken. Ez nem is, de a kispolák 75 km/h-s átlaga fáj a csapatnak. Bíztak benne, hogy legalább velük felvehetik a versenyt!
Jó hír, hogy a szerelés Almeirában sikeresnek bizonyult, ugyanis a hangulatot a jó csapat mellett az újra működő xbox is fokozza. Nameg a jó hazai pálinkáról és sörről is meg kell itt emlékezni, amit aztán a lakórészben hosszú szieszták követnek.
Ákos még biztosan hozzátenné, hogy a marokkói utakról azt kell tudni, hogy sok rajta a marokkói, és minden arabul van kiírva. (Vagy franciául? Ki van írva egyáltalán valami? És vannak rajta egyáltalán?)
Az Ikarus nehezen bírja a rossz minőségű kapaszkodókat és a rendkívül szeles időjárást. A mai napon hivatalosan is kikiáltották őket a mezőny leglassabb járműjének, kb. 35 km/h átlagot bírnak menni a hegyes vidéken. Ez nem is, de a kispolák 75 km/h-s átlaga fáj a csapatnak. Bíztak benne, hogy legalább velük felvehetik a versenyt!
Jó hír, hogy a szerelés Almeirában sikeresnek bizonyult, ugyanis a hangulatot a jó csapat mellett az újra működő xbox is fokozza. Nameg a jó hazai pálinkáról és sörről is meg kell itt emlékezni, amit aztán a lakórészben hosszú szieszták követnek.
Ákos még biztosan hozzátenné, hogy a marokkói utakról azt kell tudni, hogy sok rajta a marokkói, és minden arabul van kiírva. (Vagy franciául? Ki van írva egyáltalán valami? És vannak rajta egyáltalán?)