HTML

Tatooine bolygon

2008.01.19. 21:19 :: siposakos

Este a Tatai Edzotaborban

Csutortok este 11-re ertunk Tatara az edzotaborba. Soma szerint a tegnapi 720 km-es tav a ket 1700 meteres hagoval 20.000 kilometernek fele meg rendes utakon. Wow. A busz jol birta. Gyula es Soma szerint estere valami eresztett, es meg kellett szerelni. Ezt kb. egy ora alatt sikerult kommunikalni, kozben osszejott vagy 20 ember. Eljottek a problemak a 48 ora teljes osszezaras utan. repkedtek a bazmegek, a szokasos apro villongasok. A megoldas az lett, hogy Gyula es Soma elvitte a szomszedos benzinkutra a gepet es elkezdtek szerelni. Mi elmentunk sorert. A busznal kozben egy kisebb helyi csapat verodott ossze. A busz alja rohad, 4 ponton kellett megemelni, de igy is meghajlott az egesz szerkezet. Gyula es Some eleg ideges volt, amire visszaertem a sorrel.  Ertheto, fekszenek egy 20 tonnas szorny alatt, aminek az alja olyan, mint a nedves linzerteszta. ha kinezel a gep alol, azt latod, h harom arc kommental arabul. Mindez egy gyeren kkivilagitott benzinkuton a varos szelen. Szerencsere akadt tarsasag, visszajottek a tobbiek, meg a ket motoros, akinek a cuccat hozzuk. Nagyon komoly arcok, 350 kobcentis motorral jonnek vegig, a Bamako utan meg mennek Szenegalba meg Ghanaba.
Reggel fel haromra elkeszult a nagy mu, popec a jargany, csoki a gep. Megint ment az osztas, h ki mit hogyan csinaljon, meg a para, h nem fog lemenni a busz Bamakoba. LE FOG.

Irany Tattooine

Reggel 7-kor Tuti ult a volan melle, lecsavartunk 200-at harom ora alatt. Egy tulbuzgo rendor leallitott minket. Adtunk neki utaslistat, de nem volt eleg neki, kellett neki az utlevel lejarta, az ovodai jel, es hogy mikor volt utoljara szilard szekletunk. Megkapta amit akart, buszken jelentheti a fonokeinek, merre jarnak a kreten feherek (meg az indiai) az orszagban. Lealitott harom lengyel geografust is. Felhivtuk oket egy reggeli palinkara a polakvenger jegyeben. Orultek neki. Az rendor akart meg szuvenirt kerni, Aravind szettepte az inget, es azt mondta, "en vagyok az ajandek". A rendor azt mondta erre "Udvozlunk Marokkoban."

Dakar helyetti mi vagyunk a latvanyossag

A Dakar rali utvonalan haladunk, ugyhogy a kornyeken minden gyerek minket csesztet, foleg, hogy elmaradt a Dakar. Jo napot, uram. Adjal ajit. Adjal tollat. Adjal egy dirhamot. Adjal egy cikit. Go to 10. Idegesito. Aztan jon egy nagyobb arc, es elzavarja a kolykoket. "Iskolaban lenne a helyuk" mondja. Pacsizas. Leveszi,h merre megyunk. Ah, Mauritania. Nagy kincs ott a cigi (tenyleg?). Mindekit azzal kell kenni. Es, micsoda veletlen, van nala eppen ket karton csempeszcigi a Kanari-szigetekrol, nem akarjuk olcson atvenni? Nem. Az arc lelep. Visszajonnek a gyerekek. Add nekem a sapkad, add nekem a kabatod...
A kosivatagot felvaltja a homoksivatag. Meg nem a finomszemu, de mar alakul. Szerencsere egy aszfaltut vezet at rajta. A sorozatos benazasok miatt megintcsak sotetedesre ertuk el a celunkat, a Tatooine bolygo nevu kempinget.

A kemping enyhe tulzas, a semmi kozepen van par olyan kunyho, mint a filmben. Nagyon nagy feeling volt, ahogy a csuklos busz gyurte a homokdunek kozott. A norvegok (polar bears, 139) csinaltak par jo kepet. tobbi a blogukon> www.polar-bears.no

Buli a Tattoine bolygon

Este nagy bulit csaptunk, csapra vertunk 2 hordo sort. meg akartuk enni a spanyol sonkat, de elefelejtettuk. A sonka nagy kincs, tegnap el akartak kunyizni a portugalok. Fel orat CB-ztek miatta, csak akkor hagytak abba, amikor Elvist enekeltem nekik a brekoba. Mauritaniaban majd megessszuk.
Minden resztvevo ertekeli a Hetes busz teljesitmenyet. Az Alfa busz csapat nagyon segitokesz, megigerte az egyik sofor, h behuz Bamakoba, csak erjunk be. Feljott a 47-es csapat, a www.gondwana.co.hu. Az egyik arc arc Jedinek oltozott, allitolag ingyen lehetett bejonni Star Warsos jelmezben. Nem tudni, miert van ez, a tulajokat evek ota nem lattak, a buckalako ruha meg itt tenyleg nepviselet. Feltuntek a reggeli lengyelek is, nem gondoltam volna, hogy az ingyenpalinka ennyire nagy vonzero a sivatagban. Kiderult, h mi a legnagyobb kihivas az egesz futamban> az Aravind zenegyujtemenye. beraktunk mali zenet, ami jo. meg a Sanyi Csillagok Haboruja remixet. koszi!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztián 2008.01.19. 23:08:40

Sziasztok! Most nézem majd meg az új 'jelentést' és a képeket! De amiket láttam, hát fantasztikus! És nagyon örülök, hogy bírjátok, csináljátok! Szurkolok is nektek ezerrel, még most is..., mikor csajokat nézek a neten és narancsot majszolok..:). de még mindig nektek a jobb! Szal szurkolok, nektek csak az a dolgotok, hogy végigmenjetek! Bye!