HTML

Hetes busz Bamakoba

Egy átalakított régi Ikarus csuklószbusszal Afrika szívébe a Budapest-Bamakon

Friss topikok

Rovatok

A fiúk a bányában dolgoznak...

2007.12.07. 16:56 :: Tamil Tigris

Ez az idézet jutott eszembe amikor lenéztem az utastérből a motortérbe és mormogásokat hallottam lentről. Meg fényeket láttam.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az idézet pontos eredete homályos, de emlékeim szerint évekig szállóige volt. Most rátaláltam a forrásra itt, ha valakit érdekel.

Vissza a bányá... aknához. ha már ott voltam egy géppel, lementem, megnéztem mi újság.

Nem mintha értenék a csulkós buszokhoz (na jó, úgy általában nem vagyok jó a futóművekben), de megnyugtatott, hogy új alkatrészeket látok itt-ott. Tehát amit kellett, azt cserélték.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Van némi szíj itt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A múltkor még lyuk tátongott ott, ahol most egy ebédlőasztal méretű hűtő terpeszkedett. Sivatagi rézhűtő, ahogy Kálmán ecsetelte. Hát, nem kicsi. Mondhatni meggyőző.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mint ahogy az előtte ugrásra kész irgalmatlan méretű ventillátor sem egyszerű. Jó, tudjuk, ez egy nagy jármű, de engem akkor is lenyűgöznek a normál autóból ismert akromegáliás alkatrészek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ennyit a bányából, most menjünk 2 szintet feljebb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hetesbusz.blog.hu/api/trackback/id/tr19256063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása