Újraélesztjük a Hetes busz blogot.
A csapat nem tétlenkedett az elmúlt hónapokban (sem), a Hetes busszal ismét rengeteg meló volt, de a gép jobb, mint valaha. A tavalyi utasok prüszkölve vették tudomásul, hogy az idei jármű komfortfokozata (és sebessége!) messze meghaladja a tavalyi csuklós busz hasonló adottságait. Az is lehet, hogy nem kell napi 15-20 órát utazni, hogy célba érjünk. Nem kell 23 km/h-val száguldanunk a Marseilles-i emelkedőn. Csúcssebességünk nem 77,4 lesz, mint tavaly (Marokkó, egyenes út, hátszél). Elképzelhető, hogy nem kell reggel fél hatkor ébreszteni a tábort az indulásunkkal. Elképesztő technikai fejlődés.
A Hetes busz-Utasellátó részben tavalyi, részben új legénységi tagokkal és némileg módositott koncepcióval vág neki a 2009-es Budapes-Bamako túrának. A szervezésben (köszönhetően szponzorainknak is) jóval előrébb tarunk, mint tavaly ilyenkor. Ettől függetlenül biztosak vagyunk benne, hogy az út legalább olyan izgalmas lesz, mint tavaly.
Itt még csupaszon. A közel 100 négyzetméter felületet hét közepén matricázzuk fel.
Nagy erőkkel, 40 liter forralt borral és főtt virslivel készülünk a péntek esti búcsúbulira.
Addig is összeszedem, milyen változások történtek a buszon és közzéteszem jól.